Kitap Canavarı

Kitap okuyorum o halde varım.

Seni Sevmek İstemedim – Fatih Murat Arsal

4.5/5 

“Seni Sevmek İstemedim” erkek bir yazardan okuduğum ilk aşk romanı sanırım, hem de Türk bir yazar. Uzun süredir Türk yazar da okumuyordum, evet hoş bir durum değil ama malesef öyle. Bu roman ise beklentilerimin üstündeydi açıkçası.  Ben yazarı ilk defa okuyorum ama facebook’ta bir sürü hikayesi paylaşılmış vaziyette, rahatlıkla bulunabilir. 

Gelelim kitabın kendisine… Kız karakterimiz Pınar; 21 yaşında bir ekonomi öğrencisi, gayet dik başlı ve affetmeyen bir yapısı var. Erkeğimiz ise Doğan, 32 yaşında ve varlıklı bir aileden geliyor. Büyük bir otel zinciri var yani geliri gayet iyi. Zaten hikaye Doğan’ın Pınar’ın abisi Deniz’den borcunu istemeye gelmesiyle başlıyor ve orada Pınar’ı görüp tutuluyor. Abi borcu ödeyemeyecek durumda olduğundan, Doğan da borcuna karşılık Pınar’ı istiyor ve abinin bütün borcunu, sadece kendine olanı değil banka borçlarını da kapatarak yaklaşık 5 milyon dolar gibi bir hafifleme yaşıyor. Pınar’ı da deyim yerindeyse kaçırıyor. İşte buradan sonra da Pınar adamın hayatını zehir etmeye karar veriyor. Adamdan nefret ediyor ve her durumda bunu yüzüne karşı söylüyor. Doğan ise yılmadan bu güzel dilberi cezbetmeye çalışıyor. Sonlara doğru her iki taraf da bu durumdan çok acı çekiyor, başlarına gelen olaylar oluyor. 

Kitap sizi kendine çekiyor ve sayfaları sıkılmadan çeviriyorsunuz. Kısacası güzel bir romandı ama bana Judith Mcnaught’un İçinde Aşk Saklı (Whitney, My Love) romanını hatırlattı. Pınar, Whitney’in ilk hallerini açıkça anımsatıyor. Doğan da zaten Clayton’ın kopyası gibi geldi. Bu yüzden öyle orijinal bir roman değil. Yine de kendini okutuyor, sonu da tabi ki aşk romanlarının olmazsa olmazı mutlu son ile bitiyor.  Mcnaught tarzını seviyorsanız bu romanı da seveceksiniz demektir. İlginizi çekiyorsa alıp okuyun derim. 

Single Post Navigation

Yorum yapmak istiyorum

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

