Kitap Canavarı

Kitap okuyorum o halde varım.

Angelfall – Susan Ee

5/5

Şunu söylesem yetmeli aslında: Kitap muhteşem! En başlarda yavaş yavaş olaylara dahil oluyorsunuz, melekler şehirleri işgal etmiş, insanlar yemek ve barınacak yer derdinde, hayalet şehre dönüşmüş San Francisco, tüm bunların içinde Penryn isimli ana karakter kızımız ve kanatları bir dövüş esnasında koparılıp dünyada terk edilmiş Raffe adlı melek oğlanımız… Bu dövüş sırasında bir de Penryn’in tekerlekli sandalyeye mahkum kız kardeşi Paige kaçırılmasın mı? Tabi kızımız savaşçı ve cesur olduğundan kız kardeşinin peşine düşecek, bu esnada da ummadığı birinden – tabi ki Raffe’den – yardım alacak.

Kitap öyle iyi ilerliyor ki, nasıl desem böyle her satırı düşünülmüş de yazılmış sanırım çünkü kopmuyorsunuz ve durmadan merak ediyorsunuz. Aslında bu roman Susan Ee adlı yazarımızın ilk romanı ve bir ilk roman için çok başarılı benim gözümde. Ayrıca diğer paranormal hikayelerden farklı, burada öyle vıcık vıcık aşk yok, hatta aşk bile yok. Siz karakterlerin arasındaki elektriği seziyorsunuz ama karakterlerimiz pek bir şey yapmıyorlar kitap boyunca. Ama sonuna geldiğinizde Raffe’nin duygularını -aslında Penryn’in duygularını da- anlayabiliyorsunuz.

Yazar serinin ikinci kitabını 2012 yazında yayınlayacak. Ben dört gözle beklemedeyim, çıkar çıkmaz maceraya devam etmeyi düşünüyorum. Bu kitabı Dex’e önerdim ben ama dikkate alınsa bile bu sıralarda çıkması aylar alır. Eğer ilginizi çektiyse hiç Türkçe basım felan beklemeyin, çünkü buna değer.

Single Post Navigation

Yorum yapmak istiyorum

