Kitap Canavarı

Kitap okuyorum o halde varım.

Aşk Her Yerde – Rachel Gibson

Ve yine bir Chinooks klasiği. Yalnız bu roman Susan Elizabeth Phillips’in “Aşkta İlk Çeyrek” kitabını hatırlattı bana. Burada takım ölen patronun dul eşine kalıyor, yalnız kız eski Playboy güzeli ve striptizci. Geçmişinden hiç memnun değil, para için yaptığını da saklamıyor ama herkesin onun hakkında düşündükleri belli. Hokey takımını Virgil’in (ölen patron) oğluna satmaya karar veriyor ama oğlu onu herkesin önünde aşağılayınca satmaktan vazgeçiyor tabi. Bu kararından sonra hokey öğrenmeye çalışıyor ve tabi takımın kaptan Tyson Savage ile aralarında bir elektriklenme oluyor. En başlarda Tyson bundan kaçmaya çalışsa da tabi ki karşı koymayı bırakıyor bir yerde. Maçlar geçiyor, kupa en büyük hayal tabi. Kupa yolunda Faith ve Ty’ın başları biraz ağrıyacak ama tabi mutlu son da gelecek.

Klasik Rachel romanıydı, ben cidden seviyorum bu kadını. Serinin son kitabı kaldı artık yalnızca. Keşke Nemesis bunları sırayla yayınlasaydı da 5. kitaptaki Bo-Jules aşkının öncesini biliyor olsaydım dedim. Artık son kitap için Nemesis’i bekliyoruz.

Single Post Navigation

Yorum yapmak istiyorum

